2024. június 29. (1/1 verseny 1*150 kör)
Egy nagyon rövit, de tartalmas vesrenyen vagyunk túl.
4 versenyző jelent meg a 7-ből ezért mindneki csak 3-3 futamot futott.
Voltak nagyon szoros futamok, de volt esődleges autóvesztés is, és a legrövidebb kör futása is megtörtént a versenyszezon eddigi futamai alatt.
Itt tekinthető meg a szezon teljes pontállása.
2024. június 29. LongRace 150 futam | | | |
1. helyezett | Höri | 6,687 | |
2. helyezett | Ateg | 6,831 | |
3. helyezett | Kopi | 6,911 |
2024.06.29. 1. FUTAM Bule vs Kopi (kör:150/143, futamidő: 33:15)
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Bule | 8,973 | 7,630 | 12 | 1 | |
Kopi | 8,350 | 7,406 | 14 | 14 |
1 futamon Bule vs. Kopi párharcra került sor. A verseny előtt ment a latolgatás a boxutcában, hogy vajon Kopi visszavásárolja-e előző versenyen elvesztett elődleges autóját 35 pontért vagy neki vág a futamoknak a másodlagos autójával, hiszen nagyon szoros kezd lenni a pontverseny az élmezőnyben a 2. 3. 4. helyért.
Végül úgy döntött, hogy a biztos pontokat gyűjti be a másodlagos autóval, mert nagyon sok veszteséget okozna neki pontveszteség a vásárlással. Az autóval való ismerkedés miatt, mivel nem a McLaren-es tulajdonságokkal bír a Pantera, ezért a futam alatt begyűjtött 14 hibapont miatt sem időjavításért járó, sem az alap futamért járó pontokat sem kaphatta meg. Ezt gyakorló futamként könyvelte, a következő jobb lesz.
2024.06.29. 2. FUTAM Ateg vs Kopi (kör:150/145, futamidő: 26:47
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Ateg | 9,07 | 6,878 | 11 | 1 BOX | |
Kopi | 7,406 | 7,821 | 11 | 8 |
A 2. Ateg vs. Kopi futamon az előző futamhoz képest óvatosabban ment a Panterával pilótája, mert a cél a biztos megszerezhető 2 pont volt, ebből egyet sikerült is bezsebelni.
2024.06.29. 3. FUTAM Höri vs Kopi (kör:150/142, futamidő: 26:29
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Höri | 8,333 | 6,974 | 11 | 2 | |
Kopi | 7,406 | 7,614 | 11 | 6 |
3. futam Höri vs. Kopi párharc volt, ahol a Panterával hozta Kopi a szép köridőket, de inkább a biztos 2 pont megszerzése volt a cél ezen a futamon is. A kettő nem, de az egy biztos pont az járt.
2024.06.29. 4. FUTAM Höri vs Bule (kör:4/4, futamidő: 00:03)
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Höri | 6,974 | 8,734 | 0 | 0 | |
Bule | 7,630 | 8,365 | 0 | 1 |
4. futamként Höri vs Bule párharc kezdődött nagy reményekkel, bár szinte érthetetlen okokból a 3. körben Bule autója a hátsó hosszú egyenesben meglódult és a kanyart figyelmen kívül hagyva, átrepülve a szalagkorláton és védőrácson, leesett az asztalról, ezért az autó kizárásra került.
A verseny további futamait a másodlagos autójával volt kénytelen folytatni, bár nem rossz időkkel, azzal sem. Höri ezzel felírta a pontjai közé a fix 5 pontot.
2024.06.29. 5. FUTAM Ateg vs Bule (kör:150/140, futamidő: 24:12)
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Ateg | 6,878 | 6,863 | 11 | 2 | |
Bule | 8,926 | 7,382 | 11 | 7 |
5. futam Ateg vs. Bule. Az előző baleset után a másodlagos autóval szinte ismeretlenül és rutintalanul ült Bule a volánhoz, de tiszta korrekt futam volt, a biztos két pont volt a cél.
2024.06.29. 6. FUTAM Ateg vs Höri (kör:150/149,5, futamidő: 22:17)
Autó | Időmérő | Legjobb köridő | PIT kiállások | Büntetések | |
Ateg | 6,863 | 6,831 | 11 | 1+BOX | |
Höri | 6,974 | 6,542 | 14 | 9 |
6. futam Ateg vs. Höri. Ádáz kűzdelem elé néztek a versenyzők. Höri szokásos rossz start technikájának „köszönhetően” a lassú indulással 1/8-ad hátrányból indult, melyet Ateg ki is használt, hiszen a jól felkészített Aston Martinnak nem sok ellenfele van a pályán.
A 150-en körös verseny adok-kapok volt, hol egyik, hol másik versenyző volt az élen.
Látható volt, hogy a verseny az utolsó körökben fog eldőlni, és nagy szerepet fog játszani a tankolási és váltási taktika.
Be is igazolódtak a gondolatok, hiszen fel-fej mellett ment még a tankolás is a versenyzőknél, míg Höri támadásba lendült a 147. körben és megpróbálta kívülről előzni Ateg Aston Martinját és lefargani a fél kör hátrányát. Métereken haladtak az autók egymásd mellett, míg Ateg egy rossz váltás miatt kilökte a BMW-t a pályáról, ami a szabályok alapján azonnali 3 pontos, boxutcás büntetés, plusz a 3 körre az üzemanyaga sem volt elegendő, így Höri megnyerte a futamot időjavítással.
Igaz az időjavításért járó pontot elbukta a 9 hiba miatt, de a verseny legobb idejét megint hozta, ezért övé a PLUSZ 3 pont.